Followers

Thursday, September 30, 2010

aku BudaK baru

haha...aKu mmg Xminat ngn Menatang Blog nI sbnrnye...tp tu dulu r..skaNg ni  X taw nape ati aku memBuak2 nk wat bloG..x taw dah terlambat ke x..tp Rasenye xde Bnda yg terLambat kan dlm idup ni??kan..kan??haha

1St of all:
I want to intruduce myselp...ok.
>nama aku pada aku dah ckup sedap dah..maizatul akmam..ok what,drpd mak aku boh nma peah ke,markonah ke..ni dah kire pling sedaP smpai menjilat jari r ni..haha
>nma menjeng aku akmam..kt skola org pggil mai @ amam.kat umah Org pggil mam je..kat matrik ngn u org pggil akmam...@ CIKGU akMaM!!haha
>umo..nk taw ke???aku pucuk muda lg..br umo 12 taun..eh2..21 taun,haha...tgok muke pun dah taw
>asaL johor...johorean seyh...idup johor!!!tp malangnye aku x dibesarkan d johor..iduP aku pindah randah,dh mmc spesis nomad dah aku tgok...haha..dr kecik smpai besar..aku duk perak,selangOr,KL,melaka..lastly br kembali ke pangkal jalan..mna lg..johor r.
>adik beradik??? ada 3 orang..3x pmpuan,xtaw r..tnda2 kecik kut..smua pmpuan..haha
>harTa paling berhaRga aku pemily aku r..xde juai pasar mlm Ooo..tp xtaw r kut pasar siang..kehkeh
>status??single n not available

No comments:

Post a Comment