Followers

Wednesday, October 6, 2010

banGun lambat!!!!


haha...ASSALAMUALAIKUM!!!!

aKu skang ada kt dlM lab com kt fakulti akaun...kwn2 aku smua g mkn..aku je sorg2 kat sni..bkn x mou mkn...tp aku pose r arini...yeSS!!!!...insyaAllah arini lengkap r pose 6 aku...mntk2 r kuat iman smpai azan mgrib jap g..hehe..kalu ada sape2 brani mkn kfc ke pizza ke chicken chop kt dpn aku.mmg aku kejAr org tu pakai penyapu lidi..pasTu sebat punggung dia biar xley besaq..haha..huh!

Weh dgr R ni...nk taw x pg td pe jd?...bgun leWat Giler!!!...mlm td cm besa r tido lewt wt asgmen...adUhh...sbut pasai asgmen ni rase cm nk kene sawan je..tiap2 ari asgmen berlambak..bilik aku dh mcm kilang asgmen dh..huhu...mggu ni kan..aku dh mcm robocop dah..asik wt keje je 24 jam..silap2 ley pth tulang ikan aku ni..sob..sob..mggu lps ngn progam...adOiii!!..bile la mak ley rehat nyah oiii....

klas kui 9.30...aku bgun tepat kui 9.05...haha..sbnrnye aku dh bgun awal dah...tp aku cm besa r x kan mandi slagi nabila x bgun mndi..kahkah..katil kiteorg dabel dacker..2x duk sebelah atas...kire cm sebelah2 gk r kan..
ni dh lewat dh ni...tp aku tgok minah tu rilek je duk tido terkangkang lg..x sggup lak nk kejut..so aku biar je r...biar dlm erti kata len smbung tido r kan..haha
ni r rumet@kosmate aku..che nab nama beliau
pasTu beberapa mnit kemudian..beliau pun tersedar ..dgn rmbut menggerbang cm lion king,ngn air liur basi yg duk meleleh lg cm air terjun dia kejut aku.....MAM!!!!!!!bangunn!!!ko taw x dh pukui bape ni?????haha...scr automatik kuar r sore jantan che nab

aku wt2 terkejut beruk r kan..kalh beruk mat yeh..padahal aku dh taw awai2 dah....RIlek r...rmai lg org lmbt..haha

pasTu che nab dgn kelam kabutnye p amik baldi n g mndi r kan..x kn g kutip sayur blkg umah lak kan..haha
aku pun kelam kabut r smbung tido..kahkah...pas dia siap2 mndi br r sebuk2 aku nk g mndi..tp kejap giler minah tu mndi..5 mnit kut...5 mnit aku nk gosok gg pun x sempat..huh!!!..

siap2 punye siap...9.30 br gerak dr bilik..aku ley siap g picit jerawat lg tu!haha...
pastu jalan punye laju nk nek bus..dgn pkai ksut tggi wedges aku tu..Fuhhhh!!!...kompom mengengkang2 td jalan..haha..kalah org nk bersalin ..UwEeeeekkkk!!!(bunyi baby mintk lahir ke dunia)
smua org aku potong jln td..dgn rumet2 skali aku potong..kahkah..dh r dia p ckp ngn org aku x mndi..cet!!..woit aku mndi r.....siap mndi bunga lagi,huh!

td mSuk kelAs lewaT giler!...tp ada lg yg lewat..cet!!!terok tol r depa tu..huh..xley jd ckgu..kahkah..
AKU SUKE MASUK KELAS NI SBB LECTURER DIA BEZ GILER TAHAP CIPAN!!!...I LUV U DOCTOR!! lg satu msuk klas ni rilek je x pyh bwk pape kerts..keje aku duk borak je kt blkg..haha...
ok2...need to go...sbnrnye xd motif pun tulis ni..cume boSan thp cipan je sorg2...saPe bc kompom nyesai seminggu!aha...
baiklah..berakhir sudah cite dongeng rakyat aku ni..xtaw r last skali putera tu ley jmpe x dgn putri katak ni..haha....wassalam..jap g kalu rajin aku smbung balek


Wei....aku br balek kelas ni..i'm juz wondering ...
td kat dlm kelas Bukan men tersengguk2 lg...rase cm ada kt dlm kelas tido je..huh...tgok lcterer pun dh mcm tgok bantal peluk..tgok note lg r rse cm nmpk katil je...huh..dh r susah paper ni..principles of taxation..pelik r nape aku kene amik,padahal aku nk nk jd ckgu akaun je pun..sob...sob..
g kuliah

dak2 klas aku


How dare u!u sleep during  dr. shaipah's class!!!paDahal lcterer klas aku tu bukn men garang lg mcm singa..sape2 ngntuk dlm klas besa mst kene perli punye r!haha..pastu sape mai lmbt pun kene sound...Fuhh..selamat aku nyorok blkg chinese td..mmg ngntuk thp gaban r!..bape kali menguap pun xtaw r..haha....eh,tp kan...aku suke giler lcterer ni,garang2 dia pun..dia ajo beZ giler!!!! comey lak tu ada lesung batu,eh silap!lesung pipit...haha...cme xtw nape aku yg wt spoil lak kan...huhu.....
Sori madame..its not my intend to sleep during ur class

No comments:

Post a Comment