Followers

Wednesday, October 27, 2010

Bile Ku teRpandang

aSSalamualaikum......

harap2 entry ni xde BUdak SKola yg bc........plEzzzzz...jgn baCa!haaha..lg2 dak skola Dato' sulaiman...
cikgu2...cr mna aku???kehkeh
hehe..skang ni pukul 3 ptg,pelik lak..besa aku suke tulis blog pukul 3 pg...ni pasai xley tido kut ni...
tetibe rase nk tulis sbb pe taw..Malam td kan...kan...mlm td....malam taw bukan siang...ape???malam....
malam td aku termimpi sorang budak ah...aku igt muke dia ni...dia pkai baju skola,budaknye nakal2 ckit...kompom!!!!...ni r ex student aku dulu,msa jd ckgu skjap kat skola...kt bilik guru ada org ckp dia jahat,tp sbg sorg ckgu xley r ptutnye ckp ank murid jahat...tkut jd doa lak kan,hehe...ckp nakal ok sikit kut...masa aku relief klas,dak ni mmg keje dia berjalan sana sini smpai sempot aku nk kejar soh msuk klas..nak2 klas dia 2nd last punye klas...mmg penat r sape jd ckgu...sbb besa klas yg  2nd last budak2 dia sgt hyperactive..smpai nk terkeluar anak tekak aku jerit,kantoi kuar sore jantan..huh!..ckgu yg dah nk pencen pun xley handle,haha.......tp dia ni suke sgt kaco aku,mentang2 aku ckgu baru..cet!!...dia kata dia suke kalu aku marah,sbb kalu aku mrh dgn automatik aku tergelak dgn sendirinye..huhu...xtaw r cmne cr nk marah dgn berkesan....sblm blah dr skola tu smpat gak r aku borak2,bg nasihat ckit..soh semayang..ceWaaahh!!...mintk2 r ada kesan ckit kat dia...bkn dia je sbnrnye....

bapak tembam!!!

cikgu2 lain kompom jeles aku xde keje
 ada sekali aku gnti ustazah diorg..aku tye r ley ngaji x?diorg kata x lancar....aku tye smyg ckup x???diorg kta x ckup...td smyg subuh x????x....aku soh diorg ngaji,diorg cabar aku soh ngaji dulu nk tgok aku reti ngaji ke x..cet!!!.erm....sabor jela..sedey woooo..sedey sbg sedara sesama islam

tp bile dah lama2 kan...mcm syg lak dgn budak2 ni...syg dgn msa depan diorg..xtaw pasai pe,tp time kt skola aritu...rase dh betui2 mcm ckgu r..student pling penting..
bile aku jalan2 diorg terserempak je diorg salam...siap lambai2 lg dr bgunan sblh...smpai skang ni ada yg msg2 tye kabar,gtw nk exam..cume 1 je r xley thn..ada ke ptut g kenen2kan aku soh jd kakak ipar diorg...cet!..cikgu muda lg r!!!haha

Yg sebenar2nye..pe aku nk tulis ni psl budak skola la.....bkn psl mmpi..haha...

skang ni...BILE AKU TERPANDANG je dak skola.....rse mcm brada msa zaman cikgu2 dulu..Kahkah..
dah r tu...kt fb aku x mcm rmai giler lak dak skola..x kire r skola kt sintok ke jitra ke pokok sena ke batu pahat ke..Fuhh...kdg2 aku terpikir gak,cmne r aku ley termsuk dlm glongn muda mudi ni..kehkeh..

tp papepun aku suke kwn ngn diorg ni...x kire r dak skola ke,dak kecik ke ,dak besar ke, dak punk ke,,eh!..x..x...haha...tp kekadang aku kene marah gak ngn member2..."kO ni mam dh xde org len ke nk kwn??".........haha...ala..korg x phm r....aku ni tgok diorg dh mcm adik2 je...dah r aku xde adik kecik...adik aku lak aku anggap mcm kwn lak...abis tu umo beza setaun je...huhu
gmbar skema

budak form 3
most important is.......jgn meMilih kwn...x kisah r sape mereka..asalkan mereka x membawa kpd kesesatan..Hahaha..
bukan pe taw....sbb kite ni ley dpt ilmu drpd sape2 je...ngn dak skola ni pun ley dpt ilmu,atleast bile aku prktikal cikgu betui2 nnti xde r terkejut tgok prangai budak2..jgn pndang rendah pd mereka yg kt skola even kite dh blaja lbey tggi dr diorg...sbb lebey ramai kite kenal org lebey byk perangai kite jmpe n lebey byk bnda ley kite taw dan kite faham....bkn diorg je..dgn sape2 ah...dgn mak cik cleaner ke...tukang kebun ke...tukang sabit rumput ke....bertukang umah ke...eh,huh!termsuk skali ke?kehkeh...ilmu buley dtg dr mna2...ilmu ada byk jenis,bkn akademik smata2 ye murid2 sekelian.....
dak form4 x silap beta

ley menang anugerah ckgu pling kuat berangan

No comments:

Post a Comment