Followers

Saturday, October 2, 2010

yeahhh!!!kami johan nasyid!!haha



peHHh....memang x disangke2..johan nasyid yab jatuh kepada..............kumpulan sumayyah!!!!hahaha..
oK...kite stat cite dari awal ae what was happened today...jeng..jeng...jeng...tadaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!

pagi tadi..bangun2 je sakit giler badan aku..sakit tulang!!!tulang belakang,tulang depan,curik tulang,semua tulang ah sakit..nak taw sebab pe???...sebab aku tido kat lantai r semalaman..rumet aku kata diorang dah kejut bagai nak rak...diorang suruh bgun je aku ckp.."ye..jap lagi aku bangun.."...10x berlaku adegan yang sama..smpai r ke pagi..

 ok..pukui 10 bangun..tengok enset jap pastu dapat mesej suruh pegi rehearsal pukui 11...aDoi!!!mana dan nak bersiap awai..dah r aku kalu bersiap berejam..kalah mak datIn,..

g rehearsal..tapi lewt setengah jam ..mklum la..aku kan bakal vvip..so kene la praktis start from now.
masa rehearsal x mcm lwk pulak...adoi,asik ketawa je keje ko ae mam.
baru nk start nyanyi ,,baru je ni..tgok2 ujan turun dgn lebatnye..
padahal masa otw nak pegi dewan tu aku tengok cerah je kt luar..nmpk sgt sore sedap macam mati katak..eh, silap!mcm katak puru...kehkeh

Orang len buat bukan men siyes,tapi grup aku...ketawa je memanjang,dengan buat lawak bodo lg...dah aku mmg kelebihannye kuat ketawa..
Penat kot duk menyumbang suara yg dah sedia sumbang ni..ada skali aku saje nk test mike nyanyi minus one..aDoi!!!kantoi kuar sore jantan...x psl2 kene gelak ngn azid,dah  dia tggai cr msa je nk kenekan aku..huh!!!
ni masa raptai


Petang pegi prepare untuk baju persmbhan lak...peHHhh...bahagia je rase kaler tema warne purple..peberet cek tu..kalu kaler itam kompom aku x pkai..dah r kulit dah gelap gelita,mna nk pakai kaler itam pulak..x pasal2 kene langgar kalu lalu tgh jln.. org igt jalan raye duk bergerak..

penaT2...tolong!!!memang arini aku kurang rehat..x tido sehari,stgh jam je tido..stgh jam mana ckup..nak p jitra pun x sempat kalau setengah jam



Ok...Masa yg dinanti2 telah tiba!!!!!!!!!!!!
datang deWan pukui 8...start pukui 9...kiteorang grup ke 3 daripada 4 grup..4 je???igtkan 40 td..ptut mng..

ermm...tgok grup 1st mcm bez je,pasal suara depa smulajadi memang sedap hinggga menjilat ibu jari...time diorang nyanyi aku sibuk amik gambar...x kuase ah duk perati depa,bek snap gambar...nama pun kaki gambar,,kaki gmbr ye bukan kaki botol mahupun sekaki payung..

daah syok2 amik gambar maka sampai la giliran grup aku menyumbangkan sore itik kami..kuekkk...kueKkk..kueKkkk..amcm,sedap x sore??haha..klu sedap kang ct nurhalia xley cr mkn lak,cian lak kt dia
masa stat nynyi je dah silap..lupe lak kene wt bunyi  Uuuuu...uuuu..Uuuuuuu..haha..pastu dh kt tg lagu slh lirik lak..adoiii!!!!cmne nk menang ni..huWaaaaa....
aku berdiri kt sebelah acha taw..acha lg r..asik silap lirik je,dah r slh pastu g gelak sorg2 lak tu..cet!!!aku punye thn gelak..aDoiii..nk tercirit rse time tu..tp aku tahan je simpan gelak..byk ah silap..

tp kan..grup kiteorg cm kreatif r,banyak  tambah2 bagi kelainan..sore seiring pulak tu dengan gaya penuh semangat mengalahkan misha omar..cume yang part tendag2 kaki x buat la...gile ke pe nasyid nak men tendang2 kaki..xpasal2 kene tendang kuar ngn juri.


jaga2 mulut msuk kambeng

ada 2 lagu kene nyanyi..lagu kedua lagi terOk lupe lirik..tapi nsib bek faz long cover pasal mike kat tangan dia..
memang aku dah give up ..x rse ley menang pun...tapi ada 1 grup mmg lg hampeh r,sore pun x bape sedap..pitching smua lari..lari pecut pulak tu..kalu lari anak x pe gak ley kejar.

Ok....skang tibelah masa pengumuman johan...masa dia sebut johan jatuh kpd...kumpulan...SUMAYYAH!!!!!!haha...menjerit kiteorg...siap lompat2 lg..mcm la esok ada prtndingn lompat jauh pulak kan .
Fuhh...memang aku bersyukur sangat2 boley menang padahal banyak silap,mungkin juri x pasan silap kami..pe punye juri ah...kahkah...sbb boley menang aku x pasti..tapi yang psti...ini namanye rezeki..kalu Allah dh takdirkan kami menang so insyaAllah segala kesilapan tu berjaya ditutup..yeSSssss!!!!
no 1..jgn x caye



pandang kmera r mam..


kepada grup len...anda smua bgus2 cume rzeki x berpihak..nk wt lagu mna kan..lagu patriotik kut noh..haha
tp sejak msuk u ni mmg rzeki manyak baik wOooo....masuk netball dlm kolej dpt naib johan..msuk ntball wakil kolej dpt no 3...masuk pertndingn dam wkil kolej dpt johan..msuk tarik tali pun dpt johan...kali ni msuk nasyid pun dpt johan...haha///ALHAMDULILLAH............mmg tido lena aku mlm ni..siap msuk pertndingn lain lg dlm mimipi..kehkeh

No comments:

Post a Comment