Followers

Thursday, November 11, 2010

soal jawab kawen

aSSalamualaikum!!!!!!!!!!!!!!!!!!
haaaaaaaa....natang ni mai yg soh aku wat...thankz mai..ada gak bnda aku nk merapu mlm ni..haha
hantaran2...
1. How old are you?
mak mude bergetah lg nyah....br 21taun...tp org kata muke aku mcm 12 taun,aku terima je pe org kata..hakhak

2. Are you single?
- yup!!...single n not available..hakhak

3. At what age do you think you'll get married?
-maybe...umo 26 kut..msa tu smua dh stabil...muke pun dh nk berkedut,so pe tggu lg..nikah r!!

4. Do you think you'll be marrying the person you are with now?
- aiyakk!!..skang pun single lg..pe punye soklan r..saje nk perli2 aku..cit!

5. If not, who do you want to marry?
-x kisah...ngn sape2 je aku trime nikahnye..kalu maher zain msuk minang pun aku trime je..kalu dh nmanye jodoh

6. Who will be your bridesmaid & bestman?
- ntah..nenek sbelah umah aku kut..nnti aku soh dia solek cun2

7. Do you want a garden / beach or traditional wedding?
- ermm...aku nk wedding yg biasa2 je..kalu buley tepi pantai pastu penuh dgn bunga ros merah...org yg dtg pun kne bwk ros sorg satu kat aku..sape bwk kaler lain selain merah mmg  tempah maut r jwbnye

8. Where you want to go on honeymoon?
..1st g umrah r..nk dpt berkat r katakan..pastu g sydney..ni kalu ada duit..kalu xde wet juz jln2 pusing keliling umah je pkai sweater ngn bwk beg besar..siap tgkap gmbr lg  wat2 mcm ngh melancong

9. How many guests do you think you'll invite?
-kalu nasi cukup aku ajak smua org..org yg duk lalu lalang dpn umah pun aku thn soh dtg...
bukan kata org je,kucing yg lalu dpn umah pun aku jemput skali..bkn pe..tkut kecik ati aku xjmput..

10. Will what include your exes?
- mst r kot

11. How many layers of cake do you want?
-erm..disebabkan aku bukn jenis kuat mkn...50 cukup kut..pastu aku mkn sorg2..laki aku tgok je kt tepi..haha..ni nk melantak ke pe ni?xphm aku..

12. When do you want to get married, morning or evening?
-malam r..nama pun kawen senyap2..kalu siang kantoi lak.kahkah

13. Name the song/ tune you'd to plat at your wedding:
- lagu selimut putih by hijjaz...bg tobat insaf sikit smua tetamu yg dtg..pdn muke korang!!kompom nyesal dtg

14. Do you prefer fine dining or just normal spoon or fork? knife?
- makan terus dr mulut ke pinggan,..toksah nk bazir sudu r garfu r..kang xde sape lak nk basuh

15. Champagne or red wine?
-  Giler pe!!!..aku org islam r..cit!!..bg mnum air ksong sudah r..@ nma omputihnye sky juice..haaa..kan bgus utk kesihatan

16. Honeymoon right after the wedding or days after the wedding?
-suke ati aku r nk g bile..ko nyebok pesal??cit!!!hehe..gurau je...
haha..aku g pas laki aku basuh periuk belanga kat dapur..mlm tu gak aku blah..kahkah

17. Money or household items?
- ley lak tye...2x r

18. How many kids would you like to have?
-kalu boley aku nk anak yg ley wat team bola sepak..senang nnti aku nk arah2...separuh kemas umah,yg lg separuh g msk...mummy n daddy nk g honeymoon utk kali ke 50..kahkah

19. Will you record your honeymoon CD/ DVD?
- iskk...x nk aku..mjlis aku kan biase2 je...ckup r wat siaran langsung kt tv3 je mcm ct ngn datuk K.O...toksah lebey2..


Hahahhaa..puas ati aku jwb soklan ni...kahkah...
tp aku rse xde 1 soklan pun yg aku jwb dgn betui...kcuali yg nk g umrah ngn laki aku tu..haha
juz nk bg aku gelak2 sorg2 smbil jwb soklan je...kahkah

2 comments:

  1. hahhahaa... ak taw ko suke merapu....sbb tu ak soh ko buat..

    ak xmaw komen jawapan ko... nk komen wallpaper je..yg bru lawa... daun autumn.. slalu nye saket mate ak tgk..heee

    ReplyDelete
  2. haha..ko mmg memahami aku...
    eh..woit!!..berani ko hina wallpaper lma aku?..huh..mmg huduh thp gaban pun..kihkih

    ReplyDelete