Followers

Wednesday, December 15, 2010

ceRite teNtang Aku

 assalamualaikum.........
lagi sekali..mai soh aku wat natang ni..so aku pun buat..aku memang suke bab2 cerite bohong ni..haha
TENTANG AKU:


NAMA PENUH:
maizatul akmam binti jaffar


TARIKH LAHIR:
9 januari 1989..kat mana pun biasanye mesti aku yang jadi tua dulu sebab lahir awal sangat.

UMUR:
 21 ..hehe,muda lg kan??aku dah agak dah...

MARRIED:
agak la nak kawen awal..masak pun tak reti, x pasal2 mati kering laki aku nanti

ZODIAK:
capricon

SAIZ KAKI:
kadang2 6 kadang2 7..ikut pada cuaca..kalau cuaca panas kaki aku akan lebih mengembang

BERAT SEKARANG:
sama level dengan berat anak gajah..50kg

TINGGI:
tinggi takde la tinggi sangat...tapi ok la kut = 164cm

NAMA PANGGILAN:
kat skola org panggil aku amam @ mai
kat u org panggil akmam..tp member2 rapat panggil mam je
kat rumah semua orang panggil mam kecuali adik aku..dia panggil kak mam

SEKOLAH MENENGAH:
smk Dato' Sulaiman (sekolah harian biasa je tapi banyak giler kenangan manis kat skolah)

KOLEJ / UNIVERSITI:
kolej matrikulasi johor(kmj@kolej mencari jodoh)
universiti utara malaysia(uum@universiti untuk mam)

BENDA YANG TERAKHIR AKU BUAT:
picit jerawat...i hate pimples!!

KEADAAN BILIK:
aku pun x pasti tempt yang aku tengah lepak2 ni bilik ke tongkang pecah..giler serabut!haha

PERNAH KAPEL BERAPA KALI:
  frankly speaking,never have a boyfriend..pintu hati aku belom terbukak lagi nak kapel2 jadah ni..nikah je trus..senang..hua3

AMBIL GAMBAR KAU SEKARANG & UPLOAD (DON'T EDIT)
 
memang aku x edit pun gambar ni..kahkah...dulu aku slalu berangan nk jd mcm wardina safiyyah..pewwit!!


PASAL ORANG LAIN

NAMA AWEK / PAKWE FIRST KAU:
kan aku dah cakap x penah...adoi!

NAME AWEK / PAKWE KAU SEKARANG:
ni lagi sorang ni x paham aku cakap mlayu..aku ckp jawa karang! dengan aku2 sekali x paham..haha

NAMA ORANG YG PALING KAU RINDU:
biasa aku rindu mak abah aku je n kawan2

NAMA TERAKHIR PERNAH KAU KECEWAKAN:
erkkk...x boleh la mention kat sini...x macam menangis pulak orang tu kalau baca..hikhik

NAMA ORANG YG PALING KAU BENCI:
budak laki yang tarik tudung aku smpai nk tercabut leher aku msa form1 dulu...jahat giler dia!!!masa tu aku bnci dia sampaikan aku mimpi aku tembak dia sampai mati..kih3

NAMA BINATANG PELIHARAAN AKU:
aku x minat la bela binatang..tapi kalu bela kutu minat la

PASAL TABIAT AKU:

PERNAH KOREK IDUNG:
hobi masa lapang aku ni wei..lagi mau tye

PERNAH BACE MSG PASTU SENYUM SORANG2 / GELAK SORANG2:
selalu la...budak bilik aku selalu cakap aku giler..nak buat camne memang aku senang sangat nak ketawa

PERNAH GAYUT SAMPAI TERTIDO:
x penah lg..

PERNAH KENTUT KAT KHALAYAK RAMAI:
haha...selalu la aku kentut depan member2...tapi aku bagi warning dulu la..
tapi kalau kat tempat public..pandai2 cover la..craa pling berkesan adalah dengna kentut sambil ketawa kuat2,x macam org giler lak kan xde angin xde ribut ktawa sorg2.

PERNAH TIDUR DALAM KELAS:
selalu sangat der...memang kalau aku x tido kt bilik,kuliah la tempt no 2 aku tido

PERNAH PUKUL ORANG:
dulu kecik2 aku slalu pukul adik aku...skang ni dh tobat..
skang ni aku lak kene buli dgn smua org...huwaaaaaaa!!!!!!!!

PERNAH NANGIS DEPAN AWEK/ PAKWE:
nangis depan jamban penah la

PERNAH KENE BUFDAY PRANK:
x


KALI PERTAMA:

1ST TIME KENA MARAH:
masa lahir2 je dulu kene marah dengan doktor sebab lahir2 je trus nangis

DUDUK JAUH DARI FAMILY:
dulu masa mule2 msuk matrik..sbulan aku ngis xbrenti..lg2 pas smyg,mmg igt kat mak je..pdhl tiap2 mggu aku blek umah..haha..rumet aku yg dh besa duk asrama smpai ikut ngis bile tgok aku ngis..kuar bilik je mata bengkak..malu dowhhh dulu!!
skang dh kat u..sedey gak tapi xde la smpai nangis bengkak2 mata

TENGOK WAYANG:
dun u  ever mention about wayang depan aku!!aku dlm proses nk berubah..xtaw berhasil ke x..mcm x je..huhu
tp nk cite gak...1st time tgok wyg umor 20@21 bile dh msuk u...dulu mmg aku haramkan kaki aku jejak tmpt tu..haha

PONTENG KELAS:
msa skola aku mmg pantang tol ponteng2 ni,xsuke der..sbb aku pk aku nk spm,so nnti aku yg rugi kalu x dtg clas..3 tahun aku dpt sijil kedatangan penuh..haha
msa kat matrik..penah kwn aku nk ponteng aku siap bg tzkirah lg..ckp nnti xberkat r ilmu ..ape lg r...
tp bile kat u??hehe..asal nak cuti sem ke,cuti raye ke mesti batang idung aku dah lesap dulu..lagipun kiteorg dibenarkan ponteng....rilek la !!be cool...haha

JATUH CINTA:
 adoi la...member aku kata aku jenis orang takde prasaan..so mmg aku tak taw erti jatuh cinta tu camne..sob..sob..

KENA REJECT:
kene reject masa mintk keje ada la..haha

ACCIDENT:
skali je...jtuh msa sem ni otw g kuliah,tu pun jatuh lembut..kaki aku smpai skang dah bape bulan entah lebam x  surut2..dah mcm tanda lahir lak aku tgok

dah abis dah????tu je???haha........

4 comments:

  1. hahhaha bgus2... ko mmg rajen.. nnt ak tag lg..ngeh3

    ReplyDelete
  2. hehe..ko mcm xtaw aku xde keje kt umah ni..tag2 jgn x tag..nnti aku wt..hehe

    ReplyDelete
  3. hehe..tgh boring2 xtaw nk wtpe...merapu meraban la jwbnye..

    ReplyDelete