Followers

Saturday, February 19, 2011

akmam bukan lagi Si Nangka BuSuk

assalamualaikum



ari kamis bersamaan tarikh 17/2/2011 lagi sekali pegi main skating kat aloq staq.dah mcm umah kedua pulak padahal bukan main jauh lagi dari sintok nak g aloq staq.

for de second time,i've made some nice improvement ..yeaahaa!!!..aku dah x mandom mcm kali pertama main.

bukan la hebat pun..tapi better la than before,x de la kes menggigil sambil peluk tiang.

suara jeritan batinku pun dapat control,asal jatuh je aku jerit slow2 x mou bagi jue dengar..
pastu mule r dia pandang....
"ko jatuh ae mam????haaaa...penipu!!!."
ceh,x berjaya aku nak menipu..

de bez part is kiteorg  main mcm keretapi  ramai2...main peluk2 pinggang buat barisan memanjang ke belakang..ala,x kan korang  x dapat bayang bentuk ketapi cmne kut.
ingatkan kebahagiaan akan kekal tapi bersifat sementara rupenye...

masa main tu...


BAPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




aku jatuh dengan ganasnye..sgt seksa ye masa tu
nasib baik duduk belakang sekali,so orang depan yg aku peluk pinggang dia x de r ikut jatuh sekali.

tapi kegembiraan diorang pun bersifat sementara gak,tatkala aku amik tempat di tengah2..haha
bila aku  jatuh......



BAPPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



automatik orang belakang aku pun jatuh sekali..kahkah...rasakan!!!

lepas tu ada ati aku nk amik port pling depan sekali,kire mcm nakhoda kapal la kan yg membawa anak kapal ke arah kesesatan.

baru meluncur sikit..bape saat kemudian..

BAPPPPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 4x semua jatuh bila aku jatuh..
che nab jatuh hempap aku,sampai nak patah leher aku ni dia duk gelungsur atas ni

Ya ALLAh,sakitnye Tuhan je taw..

diorang kata
"ko ni mam duk depan jatuh,tengah jatuh,belkang jatuh,nyusahkan orang je!!!..."
huhu..x pe....kan bez jatuh sekalii..haha

lepas tu aku wat permohonan lagi nk jadi leader kat depan tapi diorang semua x bagi .
diorang kata aku PUNCA KEKALAHAN,so kene duk belakang sekali....

ok fine,aku terima dgn ati terbuka...at last, aku berjaya jatuh dengan menarik org depan aku sekali..hua3...sori cekk...x sengaja!haha

masa meluncur sambil pegang tangan ramai2..dengan slumber badak je diorang ni main laju2,bajet aku ni budak pro la..aku mmg pro,pro-sak!
lepas tu ape lagi..bila aku nak jatuh,secara x sengaja aku terlempar tangan ju..dengan dia2 sekali tergolek..hua3
masa ni aku dah buleh belagak sikit r psl ley meluncur sikit2 mcm siput




kali ke 2 ni pun jatuh terok2 jugak..mmg siyes kali ni,nak jalan pun payah,terkengkang2 mcm orang utan jalan sambil wat gaya tepuk tangan atas kepala.nak2 pulak esoknye pepagi bute nak p pusat islam ada kursus..mmg mantap ah!

mlm tu aku drive lagi,kali ni elok sikit r aku drive..x terok mcm isnin malam selasa tu...alhamdulillah
maka dapatla disimpulkan kat sini,tajuk atas tu menipu semata2...badan aku bertambah lebam lagi ada...hukhuk
jerawat kat pipi tembam ku




mama...mam sakit!!!!!!!!!!!!

2 comments:

  1. len kali kite g ice skating la pulakkk...baru syokkkk~

    ReplyDelete
  2. itu dah semestinye!!!..insyaAllah sem depan

    ReplyDelete