Followers

Wednesday, February 9, 2011

semuanye baru..yess!!!

assalamualaikum!!

yesss!!!..aku bru je lepas berjaya menyiapkan header baru yg x seberapa ni ...
sejak 2 menjak ni aku bru dapat hidayah berblogging yang asik sangat..nyanyi sikit..musik plez!!
"asik!..asik!...asik!!..asik2nya bercintaa...ewah,."

bila tengok belog korang semua ganteng2 belaka..aku punye belog je yang hampeh tahap cipan..sob..sob..
maka,datangla ilham untuk buat pembaharuan....tukar nama blog,tukar header,tukar jenis tulisan,tukar lagu..the best part is aku duk syok jalan2 kat youtube cari instrumental music,then terjumpe dgn instrumental pilem SELAMAT PAGI CINTA..bez giler!terus aku buat ost belog aku..hehe

tacap sini sikit,tacap sana sikit...maka TERIMALAH!!!!!

BERTUKARRRRR!!!!!!!!!!!














sabar..belum lagi,korang ni x sabar la!!

header aku yang sebelum ni amatlah huduh rupanye,aku buat 10 minit je kut dalam bus masa otw dari kedah mai johor..dengan bus terhuyung hayang macam orang mabuk todi.
masa tu che nab ngorok(tido yg amat) kat sebelah aku..

"Krooooohhhh..krrooohhhh"(sound efek berdengkur)

bosan2 aku bukak laptop then edit gambar..
sebab tu hasilnye....TERIMALAH!!!!!

euuwwwwwwwwwww......buruk kan??kan..kan??
korang x payah kutuk,aku dah sedar diri..huh!

mula2 aku ternampak gambar yang dah lama tersimpan dalam lappy ni...ala2 katun gitu
akak aku yang edit ni,dia mmg teror bab2 edit..pro-sak gambar la katakan..dia kata nk jadikan katun,berjaya la kut....
gambar asal atas ni sebelum diedit mana ntah aku cari x jumpe,tapi lebey kurang macam kat bawah ni la...
x cun kan???haha....dah agak dah....

lepas tu aku buat la step2 biase..pakai adobe photoshop dengan photoscape..
ekceli aku pun budak baru belajar,so kalau buruk tu biasa la kan....malu siot nak tayang kat sini,taw la korang semua dah pro bab2 edit ni...sob..sob....tapi x pe,nak tayang jugak!

tacap tang sana tacap tang sini,cucuk tang sana cucuk tang sini...
aku crop,buang muke akak aku..pastu jadikan double pic..konon2 aku ada kembar golok siam la..
pening siot nak pilih kaler pilihan hati..
aku suke kaler gelap2 untuk picture..so gelap la jadinye

dalam masa 15 minit....
TADAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HEHE..inilah hasilnye...sama x dengan header kat atas nun???
mestila sama..dah tentu aku guna  gambar yang sama,ape punye soklan exam la..adoi!!

even x seberapa...aku x kire.korang mesti cakap CANTIK jugak!!!
penat 15 minit aku berkangkang mata

ape?..cantik!!!...lagi sekali.ape??....cantik!!!!!!!!!!!!

haha..gud..korang memang pandai amik hati, limpa,jantung aku...trime kasih sebab purak2 puji
terima kaseeeeeyyyyy!!!!!!!!!!!.

p/s:post ni dah lama,aku baru publish arini..hua3

3 comments:

  1. Berkunjung malam sahabat...jemput singgah blog baru su manje.. http://poemsumanje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. weh..blog ak ko x menge"follow" pon yerk..huhu..nie link die..aya nak tmbh followrs..huhuhu

    http://t4rm12e3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. sumanja:ha?baru tukar ke??wokey!!!

    mizi:sudah ..sudah folo....kehkeh

    ReplyDelete