Followers

Monday, February 21, 2011

Hidung Berdarah

assalamualaikum...

sejak 2 menjak ni hidup dah start bz...bz dalam makna kata.
1st bz dengan hidup sebagai manusia yg x reti nak duk diam dalam bilik
2nd bz dengan hidup sebagai student

hari monday: abis masa sehari suntuk kat a.staq..dari tghari smpai ke lewat malam...skating yg menyebabkan badan dan kepala beberapa kali terhentak kat lantai dengan kuatnye.

hari tuesday:Aku x boleh bangun sangat.Terdampar atas katil je.Tersangatla beban badan ni ,ibarat bonzer yg bergerak.Malam kene berlatih kawad lak untuk perbarisan ..balek lewat

hari wednesday:Kelas abis sampai pukui 5 then lepas magrib join perarakan kat pusat sukan smpai la pukui 1 pagi baru balek bilik.

hari thursday:x sedar diri badan still sakit even baru bape ari pegi skate,pegi lagi a.staq main...dari 10 pagi kuar 10 malam baru balek.balek2 dapat sakit 2x ganda dari hari monday.

hari friday:pepagi bute pas subuh dah siap2..join kursus imam dan bilal..alangkah pedihnya kaki aku berjalan jauh giler pegi pusat islam dengan kene panjat tangga,mmg nak sempot rase..sehari kat sana sampai petang.
malamnye pegi meeting biro pendidikan dan latihan,lepas tu meeting jap program member aku.

DAN TETIBA BALEK PROGRAM HIDUNG KU BERDARAH...
huwAaaaaaaaaaaa...seumor hidup aku x penah pulak hidung berdarah.
terkejut beruk mat yeh bila tengok ada darah kat baju..oh no!!!batal ayaq semayang cekk..

sampai ke malam hidung ku yang mancung pipi tersorong2 ni kuar darah...cuma x banyak dan boley control macho lagi.

hari saturday;Teramatlah berbahagia sebab x pegi mana2,duduk bilik je siapkan asignment..

hari sunday:Abis kelas pukui 5 petang.then tetibe rase nak pegi changlun..merempit tengah malam baru balek.
balek2 terus pegi rapat umum...penat aku tepuk tangan kuat2 bagi sokongan dekat calon pilihanraya tu..

hari monday semula....

balek meeting lepas tu pegi siapkan asignment..sampai2 bilik je...
DAN TETIBA HIDUNG KU BERDARAH KEMBALI...
darah x banyak tapi aku tetap rase cuak bila kat tisu2 ku banyak darah....
HUWAAAAAAAA......
badan aku panas dalam ke??mmg badan penat giler sampai rase nak demam...
kepala pun x stabil sangat ni...
Ya Tuhan...aku mohon kesihatan yang baik...aminnn...

sekarang tepat jam 2.20 minit pagi...
tido!!esok pepagi nak jumpe prof mintak surat kelulusan projek...semoga projek ni berjalan lancar...aminnn....

p/s:entry kali ni xde gambar langsung sebab mata aku dah x tahan...ngantuk!!!!!!!!

2 comments:

  1. mam, banyakkan minum air kosong...
    takpun air suam... skrg ni dgn cuaca panas+kering... mmg mudah sakit..

    TAKE CARE ya..:)

    ReplyDelete
  2. time kasih anis...m'sia panas sgt..aku nk pindah london cmni..kehkeh

    ReplyDelete