Followers

Sunday, February 20, 2011

kali pertama

assalamualaikum...


WARNING!!!


DUN U EVER LAUGHING AT ME WHEN U READ THIS STATEMENT

PLEEEEZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

hehe

korang nak taw x???aku segan nak cakap..hikhik..malu ni malu...
aku nak cakap tapi korang jangan gelak taw..

janji????

janji???

0k
-

-


-

-

-


-

-


-

-


-


-
aku 1st time main bowling

HUWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA......
nape aku cakap kat sini,malu gila!
 x kisah la...selama ni nak main tapi alangkah malangnya nasib member2 aku bukn jenis kaki bowling,diorang cuma sekadar kaki bangku dan kaki tangan je.

tapi tetibe ari kamis,ari yang sama main skating datang pulak hidayah nak main bowling..
try....try...and try again...



mula2 bola  aku masuk longkang..hampeh betul
jue mendahului kat depan,dia spenah r gak main sebelum2 ni..aku ni nothing,zero!.mmg layak duk no 3

tapi lepas2 tu ada improvement...
xde la susah sgt,baling mcm baling buah kelapa je pun.

lama kelamaan...aku potong point jue....

yeaahhhh!!!!!!!!!!!!!!...strike!!...lepas tu dapat spare pulak!

mmg rezeki aku...menang!!!
orang lain johan point beratus,aku johan cuma dpt 86..nmpk sgt semua tgn keras


bez gak main sebenarnye..puas ati aku..HAHA
BETAPA gumbiranya che nab dpt amik gambar dgn artis pop-ular

No comments:

Post a Comment