Followers

Monday, February 21, 2011

perarakan

Assalamualaikum...

kali ni aku x mou cite banyak....
ari rabu bersamaan 16/2/2011 kiteorang join perarakan sempena PELANCARAN SUKAN TREK DAN PADANG.

start pukul bape ntah ,lupe pulak...lepas maghrib la yang penting..
kolej aku mcm biasa,kalau masuk perarakan x penah menang pape anugerah.
jejakkan kaki kat kompleks sukan je aku dah taw dah xde can punye nak menang,kolej lain semua pakai cun2.
kiteorang je selebet mcm ayam selebet kat cite usop sontorion tu...

punye prktis kawad kat kolej dulu,last2 berterabur habis time perbarisan...

masa aerobik paling syok,memang kene dengan minat aku la tu.
punye semangat aku buat aerobik tetibe datang mamat dr baris kolej sebelah.
tetibe je muncul pastu cakap

"huhh,demo molek tuh!!!!"
(sambil tunjuk ibu jari menunjukkan good)

cit!!!!!!!!!!!!!!!
terus ilang feel...xde feel dah..x de life!..dah r muke dia x ley blah..mcm nampk bahagia giler ah dapat gelakkan aku dengan member2 dia.

memang aku blah dari situ sebelum kena bahan lagi dgn budak2 laki kat situ..
lepas tu member aku pulak kene..haha.kasihan...

menteri sukan datang rasmikan,tapi malang la sungguh ada peserta mcm kiteorg ni.
kiteorg blah macam tu je.pastu g makan kat ekspo.






lepas tu???BALEK LAA............................APE LAGI???HUA3

No comments:

Post a Comment