Followers

Monday, February 21, 2011

pilihanraya uum

assalamualaikum...

hari selasa bersamaan 22/2/2011 hari mengundi pilihanraya uum...
pepagi lagi dah dengar announcement suruh turun mengundi..
aku awai lagi dah siap2 dah sebab nak pegi ofis amik surat kelulusan projek,kalau tidak x de maknanye aku nak turun awal..
ramai giler orang,dah macam ada orang jual barang lelong je..

sebelum2 ni aku paling x amik port sape2 nak jadi wakil pelajar ni..
asal orang pkai songkok,pakai tudung kompom aku pangkah orang tu..ntah2 penyangak mana ntah pakai songkok pun aku main undi je
x pun yang nampak ensem sikit..lepas tu gaya semat2 sikit aku undi la..agagaga

sem ni tetibe teramik port pulak pasai ramai gak budak2 yang bertanding aku kenai.
paling x boleh blah malam2 turun pegi rapat umum semata2 nak bagi sapot kat member..

balek dari rapat umum,ntah dari mana datang sawan rajin aku pegi tolong edar flyers dari bilik ke bilik,naik bongkok badan aku g selit2kan kat bawah pintu budak2 ni.

yang lagi x boleh blah ,aku dipaksa siap tampal poster member aku kat depan pintu bilik...x macam mengundang kontroversi pulak kan, tapi x pe...member baik punye pasal..
toleh kanan,toleh kiri xde orang masa malam2 bute tu..tampal r senyap2,lepas tu buat2 macam x de pape je kat pintu tu..bangun2 tido je,
memang kene bahan dgn jiran depan bilik aku

"eh,ada poster ke??baru aku pasan..."
(dengan gaya slumber tenuk x taw pape)

calon2 ni terbahagi 2,yang satu calon umum.lagi satu calon ikut kawasan..
pengetua kolej aku cakap sape x undi lagi senang kene buang kolej..x mou aku!!!!aku dah sayang giler kat kolej aku ni..x mou pindah2 dah..x sanggup cekk..

kepada semua yang bertanding dan menang,semoga korang dapat jalankan amanah ni dengan sebaiknye,ingatlah kalau kat sini amanah tu korang buat main2 kat akhirat nanti seksa nak menjawabnye..
bukan tugas kecik ni,wakil pelajar tu...dah mcm wakil rakyat..kihkih

kepada member aku tu..gud luck..kami semua sokong,aku doakan ko berjaya ye!..dun weri..kalau boleh pangkah 10x kompom aku pangkah 10x..nasib baik x boleh..
sape2 nama budak amik kos pendidikan kompom aku sokong punye r!!hehe

adios!!


p/s:alhamdulillah ya Allah..projek dah lulus..yeaahhaaa!!!!!!!!..

2 comments: