Followers

Thursday, February 24, 2011

program

assalamualaikum...

pendek je aku nak type malam ni,seb bajet seb tenaga..
 arini tersangatla penat pegi ofis sana  sini nk mohon kelulusan utk projek untuk next week..sob..sob..


td tetibe dpt msg member aku ajak g kem kat kuala kangsar perak..aku men terima je..
x taw mana datang sawan rajin aku ni,sape2 ajak join program aku main sebat je..giler penat!!

perarakan sukan,perarakan maulud nabi,riang raya aidilfitri,fasi explorace,kem kepimpinan,majlis bersama tpm,teachers netball league,night road(prtndingn larian maraton) n lain2 aku x igt dah....bagi je msg kat aku nk join program pe,insyaAllah aku terima smua asalkan bukan program skema...kehkeh

member aku ckp masa kat U ni la kene aktif,cari pengalaman..nanti dah keje mmg kene ngadap buku je 24 jam..

so,kita enjoy!!!!!!!!!!

byk aku nak cite..tp bz sikit this week,brg x kemas lg esok pepagi bute dh nak bertolak...
doakan semua berjalan lancar..tata!!!

2 comments: