Followers

Saturday, February 12, 2011

selamat tinggal

assalamualaikum...
sedih..sedih....sedih..


wahai para pembaca yg dihormati sekelian...

maaf andai ada tersilap kata

andai ada terkasar bahasa

andai pernah aku menyakiti hati korang

mungkin sengaja atau x sengaja

ketahuilah..tiada sebesar semut hitam pun niat hati

d petang yg berbahagia ini


teramat2la sedey tahap cipan


perasaan yang x buleh dibendung pakai bedung


rase ingin menangis sendirian teresak2 sperti org mati laki


andai kata x dapat kita berjumpe lagi lepas ni


harap korang xlupe pada sang penulis


redha kan saja perpisahan ini


relakan saja permergianku ini

tatkala korang baca entry aku ni mungkin aku dah  x de


kerana aku...







































































nak bertolak balek kE DAH jap lagi


huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sedeynye nk tggl rumah..
sape nk bagi makan ayam itik lepas ni..

mama...abah..got to go

bus pukui 9 mlm..arini pak cik aku antar aku pegi bustand dengan bakal tunang dia yg sebaya aku..
errkkkkk..SEBAYA???????????????

up to you la cik Jo..mam ikut jer...hehe
doakan aku selamat perjalanan dari Jo HOR ke kE DAh tercenta ye..pegi untuk melancongmenuntut ilmu
12 jam aku duk melingkar dlm bus..kompom kematu 1 badan.
esok pagi sampai2 uum je kene terus pegi kelas..sadisnye!

BABAI!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment