Followers

Sunday, February 13, 2011

semoga cepat jumpe jodoh

assalamualaikum

alhamdulillah sampai jugak aku kat bumi sintok tercenta ni,even orang kata duk sini x bez sebab keliling hutan..tapi..
pada aku bez je..x taw ape yg bez sangat,tapi aku bahagia kat sini...bahagia kat sini ye,bukan kat sepital bahagia..

pada malam yang sepi lagi berbahagia ni aku nak cerita psl
*seorang lelaki..
*yang baik..
*antertu(anak teruna tua)
*semayang x tinggal
*x suke gaduh2..
*sentuh aku air semayang x batal
*kami rapat jugak
*pak cik aku!!jo nama beliau,aku pnggil cik jo..hehe..umo 31 taun
cik jo dengan akak aku
biasanye abah aku yang antar pegi bustand,tapi semalam tetibe je pak cik aku datang sawan rajin nak mengantar anak menakan dia ni..
tapi dari riak wajahnye aku dah taw ada benda x kene ni,kompom ada udang di sebalik pinggan ni(aik,xde tempat lain ke nak men nyorok2?)


dia nak dating dengan awek dia rupenye..cit!!!
aku dah agak dah.....waduh2...pusing pala aku..awek umo sebaya aku pulak tu,segan la nak jumpe..

masa dalam keta..jeng..jeng..jeng....

cik jo:budaknye umo 22 ,sebaya dengan mam..
aku:ape??(smbil muke tercekik tulang kambeng)
cik jo:tapi dia free hair..
aku:nape acik x cari yg pkai tudung je??xpela...nanti soh la dia pkai ae..
cik jo:acik x nak paksa2..biar dia nak pakai sendiri..
aku:skang x pela..tp dah kwen nnti wajib r suruh kan...kan??hehe

otw nak antar aku,dia singgah amik awek dia sat..

dia kol ain(budak tu la..sape lagi)..
"yang...abang kat dalam keta ni..dah nak smpai.."
tetibe kuar dialog x diundang...
'Ha??ape???ish...x mou la...isin loo....abang isin lo..."(dalam ati aku mendela pak cik ni membebel)
"abang pakai sluar pendek ni..segan la..aduuhh...."(aku kat sebelah dah berkedut dahi dengar x phm)
aku pun menyampuk..YANG...OOoo yang..ABANG ni......

lerr.............nak soh singgah jumpa bapak rupenye..adoi la..aku ingat ape tadi

aku:jumpe je la..acik ni pun satu,dah taw nak dating pakai sluar pendek tu nape??nampak segala kudis2 tu,kemprohla..
cik jo:isk..segan la nk jumpe mak ngan bapak dia semua...aduh ...mcm mna ni mam??
aku:erkk..abis tu mam pun nk kene kuar sekali la ni?huwaaaaaaaaaa...x sempat la cik oii...bus pkui 9(msa tu 8.15 mlm)....kalau mam x keluar keta mesti diorang ckp sombong pulak..huhu

at last singgah jugak..
"mintak2 bapak dia xde..mintak2 bapak dia xde..mintak2 bapak dia xde...mintak2 bapak dia xde..."
aku rase pak cik aku ulang benda ni lebey 10 kali ada masa putar stereng nak parking depan umah ain tu..
haha
giler cuak!!!!...silap2 buleh terkencing dlm seluar..macam la nk kene menikah malam tu jugak...

tengok2 ada pulak ayah ain tu..haha..memang berpeluh2 muke pak cik aku,x jalan langsung aircond tu..
dia keluar keta salam ayah (bakal bapak mentua)..
dengan aku2 sekali keluar salam ain dengan mak dia...borak2 jap..tetibe aku rase aku orang paling peramah dalam dunia,padahal x kenal pon..orang tua,kite kene hormat ok!

lepas tu dengan sepantas kilat terjun dalam keta..

cik jo:Fuhhh...lega....berpeluh2 ni...hahhahahhahhahaha....(keje gelak je pak cik aku ni)
xpela kan yang...bakal2 je pun,ape salahnye(eley,tadi bukan main cuak..piirah!)


ermm..dalam keta ain tu x tegur aku langsung...dah la rampas takhta seat aku,terpaksa aku mengundur diri duk kat belakang macam anak tunggal diorang...maybe budak2 lagi kut,x reti bermesra..
so dengan muke x malu aku tegur dulu..

aku:ain dah keje situ berapa lama???
cik jo:ape mam??????????panggil CIK la...panggil ape???
aku:huwaaaaaaaaaa....yela2....CIK!!!...CIK AIN!!!!
betapa sebaknye aku kene panggil budak sebaya dengan panggilan cik..sadisnye!!

lepas tu borak2 la..seingat aku la,macam aku je yg banyak cakap dgn pak cik aku,siap aku karaoke lagi kat belakang,mesti diorang cakap aku kaco daun..haha

bila dah turun keta baru aku nampak muke ain tu...cun la jugak,kulit putih bersih...not bad,patut sangkut!haha..nampak budak2 lg,macam aku la...22 taun kan..

mintak2 la diorang ada jodoh..ni dah kali ke berapa ntah pak cik aku berpacaran tapi semua x jadi..
risau memang risau,sebab dia budak lagi macam aku...but its ok,let them build up 1st de happiness.maybe buleh buat geng aku ke nanti lepas diorang kawen..
dengar2 nak bertunang...mintak2 jadila.........

x kisah dengan sape2 pun..aku doakan cik jO jumpe jodoh cepat2,perempuan yang baik2..sebab pak cik aku pun boleh dikatakan  lelaki baik..insyaALLAH..AMINN
berani la sape2 buat main2 pak cik aku,memang aku sekeh pempuan tu!haha..
sekian...

kamus bergerak:
anak menakan(bahasa kedah)=anak sedara
isin(bahasa jawa)=segan
kemproh(bahasa jawa)=selekeh

No comments:

Post a Comment