Followers

Wednesday, March 9, 2011

i luv u KASI GEGAR

assalamualaikum..

rasenye mcm dah berkurun lama aku x update blog...kangen bangat!!
tengah2 design medal ni,tetibe gatal tangan nak update blog....yeeahhaaa...pe lagi,meh la dengar aku membebel...
pot...pet..pot...pet...



ari jumaat bersamaan tarikh 4/3/2011 telah berlangsunglah TEACHERS NETBALL LEAGUE.
alhamdulillah run jugak projek tu..tahniah kat tuan pengarah even dulu mula2 dia mati2 x mou jadi pengarah..
haaa..kan aku dah kata hang mesti boleh punye rauha..see???kihkih

dulu kiteorg beria nak buat projek ni pun sebab kiteorg nak main...kalau tidak x de maknanya..
even ada pihak yg boleh membantu tapi x mou membantu,its ok....kat mna ada usaha kat situ ada highway.kami berjaya buat jugak!!!ahha..bangga ni bangga....


al kisah....

grup kesayangan,buah hati jantung limpa aku...KASI GEGAR menang johan..yeaaahhhhhh!!!!!!!!!
alhamdulillah...
dah setahun kot grup kasi gegar ni ditubuhkan

makcik2 gojes

before hari game memang kiteorang macam patah semangat,lagi2 aku..
makan x lapar,mandi x kering,tido x  jaga..semuanya lah!
ni semua sebab risau giler...aku dengan sakit mata,merah menyala je masa pagi2 bangun tido tu..
suara pun dah macam suara papa rock,badan tok sah cakapla...kejap panas kejap sejuk..dah macam orang kene sawan pun ada..
che nab pulak kaki dia bengkak....adoi

perhatikan betui2..mata aku mmg bengkak + merah

tetibe kiteorang dah macam grup cacat2..x de feel aku nak main..
aku dah nampak dah bayang2 gelap datang,macam kompom je kalah..sob..sob..

HARI KEJADIAN...jeng...jeng...jeng....

aku x boleh bukak mata..huwaaaaaa!!!!!!!!!
takut giler!!
rilek mam..rilek....
try bukak sikit2...tarik sikit2 kulit mata...alhamdulillah..boleh nampak lagi dunia..
cuma mata merah ngan bengkak..

x pe..aku nak main jugak!!haha

mula2 kiteorang lawan dengan team pe ntah nama dia...alhamdulillah 8-1
rase macam dah bahagia r tu..

lepas lawan,duk terkengkang jap..
che nab pun cek kut2 seluar dia terkoyak ke..aku baru nak gelakkan dia..
tapi bila cek2 seluar aku.......

MAKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

seluar aku yg koyak...adoi!!!
patut budak depan aku duk senyum2 kambing....cit!!
lintang pukang lari balek bilik tukar seluar...kui3..





lepas tu lawan dengan grup cecepat..adoi!!
budak2 junior ni sem 2...semua bergetah lagi...kiteorang ni pulak dah macam ayam pencen..
dah la tadi baru lepas lawan..bila lawan dengan grup ni memang sempot r jawabnye.

disebabkan tadi dah menang,kali ni x taw la kiteorang macam main main2..paham x?dah main,main2 pulak tu.
masa separuh masa pertama..berpeluh2 aku main dengan budak ni..rase macam xde can je nak menang..
haaaaa...padan muka!!..main2 lagi..dah la GS,GA dia tinggi..padan muka ko mam!
selaku GD,memang aku rase nak telan je tiang gol tu  tiap kali diorang berjaya jaringkan gol..
grup ni agak ganas sampai tercalar tangan WA aku..kesian ko ju..tapi x pe...sebab bukan aku yang tercalar,hakhak....
junior ni pandai main



separuh masa kedua barulah datang kesedaran sivik sikit...last2...

6-6

fuhh..seri....

masa sei final lawan dengan budak junior lagi tapi sem 4..
grup diorang nama belon..aku pun x paham ape yang belonnye..
maybe grup2 diorang semua macam belon kut,kahkah....

main punya main....
dapatlah 11-0
aku GD(gila duda)
simpan bola tu cepat wei!


kesian GA dia,dia sorang je yang pandai main dalam grup dia...nak2 aku yang kene handle GA,memang kesian la aku tengok dia..
rase macam nak cakap je...
"nah,awk amik la bola ni..jaring elok2 ye..."
aku jaga budak tinggi(GA) ni

tapi disebabkan takut risiko kene bunuh dengan budak2 grup aku,maka x jadi la aku nak buat amal jariah tu..

yeahhhhh!!!!!!!!!!!!!masuk final!!

terima kasih kat adik2 junior sem 2 yang rajin bebenor sokong grup aku...
ayat paling x boleh blah...
go kak akmam go!!!..go kak akmam go!!!

padahal ada 7 orang yang main.tapi diorang sebut nama aku je....terharu ni..sob..sob...
sampai kene bahan dengan budak2 grup aku...macamlah dalam grup tu aku sorang main..haha
dah dekat seminggu aku kene bahan ni..member2 aku duk menganjeng "Go kak akmam Go!!"...cit!!
aku nak makan pun "go kak akmam go!"
aku naik tangga pun "go kak akmam go!!"....huwaaaaaaaaaaaaaaaaa..tensen aku camni!!
korang mmg bez


masa final..

lawan grup yang hebat jugak la..member2 aku jugak tu..
sempot aku lawan diorang

susah giler nak kalahkan diorang ni..x taw r diorang pkai ilmu kebal ke ilmu ape..payah bebenor..
masa pungutan mata dah 5-4...
tiba2...









pengadil pun bunyikan PRIIIIIIIIITTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!
masa tamat...
ha????????????
diorang semua dah terloncat2 dah,suka giler macam orang baru lepas menang loteri..

aku macam x percaya..betui ke ni??..betui ke ni???
lembab sikit la time ni...

bila tengok betui kiteorang menang ape lagi...
aku mintak la diorang loncat2 sekali lagi...repeat2..
yeahhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!menang!!!..haha
alhamdulillah....

pihak penganjur menang!!haha
even kiteorang penganjur,tapi pengadil x buyers langsung...
buktinya aku slalu kene priiTttttttttttt!!!! dengan pengadil sebab contact..sob..sob..

sepanjang program ni,dari awal sampai la akhir..xde tensen2..hepy je keje dengan diorang..
sempat pulak yana berzapin kat belakang
ni nak men netball ke men fotball ni??konpius aku
ref bagi wasiat terakhir
puteri lilin mna pulak mai ni
kami punya!!

25hb ni insyaAllah ada lagi match..sukan pendidik pulak...x sabaq nak main ceq ooii...
aku jadi AJK kecik2 je projek yg ni....cepat2!!..design medal dah siap...nak emel,esok rauha dah boleh antar kedai!hehe

tata!!

4 comments:

  1. as salam..
    wah!
    happeningnya!!
    heh..macam-macam ragam..
    oo.jarang blog sebab sibuk la ya?
    kalau happening2 macam ni, ada elok buat satu fan page khas untuk group kamu and the gang~

    =)

    iklan:


    Hari Ni Sangat PADAT

    ReplyDelete
  2. hehe..belom terpikir lagi tu..kiteorg main saje2 je kot..kihkih

    pape pun thanks dear!

    ReplyDelete
  3. Macam2 karenah daaa... Abis, time sluar koyak tu xde pnonton laki x kata pape ke..hu3

    ReplyDelete
  4. decrewz:haha..xde2..xde penonton lelaki

    ReplyDelete