Followers

Tuesday, March 1, 2011

mohon kesembuhan

assalamualaikum..

masa aku type ni,badan aku tengah lemah giler..batuk2 lg..rase panas badan,sakit kepala..
kesimpulannye DEMAM!!

dah 3 hari dah ni rase mcm ni..

start dari pegi kuRsus kepimpinan tu..yang kene berakit 15km kat sungai perak...5 jam duk kepanasan atas sungai..
x ckup dengan tu kene sambung jalan kaki 5 km..banyak betui dugaan time tu...nantila ada masa aku cite..



esoknye join perarakan maulud nabi uum...siyes panas giler!!!
lepas panas duduk dalam dewan yg aircond dia sejuk tahap gaban...
lepas sejuk kene panas lagi..kali ni mmg betui2 matahari terpacak kat kepala..menggelegak kepala aku time tu.
berpinau mata den...makan pun x abis..jarang2 aku xde selera makan..kire dah tahap kritikal r tu


esoknye pegi kelas mcm biasa..rase dah sehat sikit,even ada lagi sakit kepala,tapi grup aku xde sape nak present,terpaksalah aku sorang merapu kat depan...siap present huha huha lagi depan kelas..
bila datang petang....time training netball....
ADOI!!!!!!
datang balek demam ni...dia mai dah....dia mai..
muke gelap giler dah mcm bontot kuali

risau yang teramat sangat.Bayangkan daripada sem lepas lagi kiteorang dah plan nak anjurkan pertndingan netball.
Aku nak sangat anjurkan sebab aku nk main sekali..
Bila sampai masa ditunggu2...demam pulak datang....hai la akmam...
memang betul kita hanya mampu merancang...Tuhan yang menentukan..
tapi harap2 aku still ley lagi bertahan...
ya Tuhan...aku mohon kesembuhan daripada MU...
kalau boleh,aku x mou jadi punca kekalahan grup aku...medal dia cantek siot!!..
cepat2la sembuh. Aku nak training lagi..lg 2 ari je nak lawan....
aku taw grup aku memang main sungguh2..semua nak menang...sob..sob..

Minggu ni memang x boleh rehat langsung...pape pun semua perkara kene diteruskan...insyaAllah..
saya nak sembuh!!!amin.........

p/s:ada banyak giler benda aku nak cite..tapi this week x sempat...sob3

2 comments:

  1. huhu..cian nya kt dy...
    jgn la paksa diri tu sgt, perbanyakkan minum air suam K?

    ReplyDelete
  2. hukhuk...ok..aku mnum sehari 2 tong ayaq..haha

    ReplyDelete