Followers

Thursday, March 31, 2011

sayangku...

assalamualaikum...

pukul 5 pagi..ni kalau aku tido ni kompom terlajak subuh ..bagi mengelakkan insiden tu dari berlaku,baik aku taip karangan pendek ni..

tetibe malam ni aku letak tajuk jiwang...
acct,sayang tu ...ditujukan spesel for grup kasi gegar aku ni..hehe..
tahniah untuk grup ni..alhamdulillah dah 4x msuk pertandingan dan 4x menang...

johan,naib johan,tempat ke 3 semua dah penah kebas dah medal dia..kihkih..naib johan dah 2x.
last week punye cerite la ni..grup kesayangan aku ni kalah dengan budak bukan kos edu,teramatlah frust menonggeng untuk beberapa saat...dapat no 2..tapi still bersyukur lagi daripada tak de baik ada!

arggh semua tu aku tak kisah..yang penting jersi aku..
yeeahhhaaa!!..cantik der no. jersi ceq..no 99 wa cakap lu..hehe
rasenye semua orang dah taw pe maksud 99 tu..so tak payah la aku buat kelas tuisyen nak terangkan..


disebabkan dah setahun grup kiteorang ni,so pekata setiap sorang sedekah duit buat jersi masing2..baru la semangat nak main..


mak oi!nak tercabut anak tekak aku

aku selalu main2 time main

at first kiteorang xde GK(giler kentang)..sedey giler kot!
cari punye cari..dan terus mencari..finally!!

terjumpe pulak dengan junior kami budak sem 2.
terimalah...
                                        LIA!!!!
masa mula2 aku panggil dia sharmila..jerit nama dia x macam kuat pulak kan..
"sharmila ye???betui ni sharmila???"
dengan sesuka hati je aku ubah nama mak pak dia bagi..dia pun angguk je..
nama beliau sharmilia la...panggil lia..

dia ni baik budaknye,pendiam je..
tapi bila dah main,fUhhhh!!!mantap...dengan ketinggian macam galah,aku yang ahli grup dia pun rase cuak nak dekat..
x sia2 kiteorang amik budak ni..hehe
saje nak tayang kasut baru..hikhik
giler ah GD(giler duda) dia main..


persembahan ulik mayang oleh pija

cikaroo2..selonggok 5 hengget..selonggok 5 hengget..
semoga grup ni kekal sampai sem 8 ye....muahhh!!!

No comments:

Post a Comment