Followers

Friday, April 29, 2011

mulanya study week

assalamulaikum.....


ramainye budak uum yang balek umah...atau lebih tepat lagi ramainye budak kolej aku yang balek umah..
masa turun cafe nak beli makanan tadi alangkah hibanya bila tengok kosong je area kolej aku ni ha...
tinggal aku dengan rumet aku berdua je...punye la nak jaga hati rumet,aku pun buatlah ayat sedapkan hati...

"aku memang book 1 uum ni che nab untuk ko dengan aku..sebab tu kosong je..amacam,romantik x??"kata akmam kepada nabila..

ye aku tahu nabila bukan anak kecil yang boleh aku kencingkan..tapi atleast boleh la aku menipu diri sendiri,sebab size lenganku  lebih kecil dari lengan nabila..

study week aku bermula hari rabu..memandangkan rabu kelas terakhir kiteorang.
hari rabu ni la ramai yang melambai2 ke arah ku...sambil buat muke jahat..."babai mam..!!jangan jeles!!.."
ok fine.."babai kawan2"....(dalam hati, mangkuk hayun punye kawan)

bagi meraikan mulanye study week..ada sorang member ni ajak join dinner..aku pun dengan nada bersemangatnye.."jom!!!!!!!!!!"..aku book 6 tempat..
tapi cume 4 orang je yang nak pergi...ceh...

4 orang pun 4 orang la...campur member aku 2 orang tu last2 jadi jugak 6 orang.x de la segan sangat nak join sebab diorang berdua ada jawatan agak tinggi dalam kolej ni...hehe

yang penting rumet aku semua mesti kene ada....
tak aci!!..diorang pakai bulu mata palsu



bila dah sampai dewan tu..barulah aku taw yang datang ni semua orang ada jawatan..hua3
seingat aku,aku juz pegang jawatan kecik je kut...under biro ape ntah(siap lupa lagi nama biro)...boleh la tu...asal dapat makan free..

dapat jugak la tengok orang2 bertuah yang bagi banyak sumbangan kat universiti naik stage amik hadiah..
tunggu punye tunggu nama aku x naik jugak..mungkin diorang tertinggal nama aku la tu...ok fine aku tak kecik hati...

bila majlis dah start,maka kami pun makanlah dengan lahapnya tanpa mempedulikan masyarakat sekeliling.
time ni kalau orang sebelah tercabut gigi palsu pun mungkin aku akan buat tak layan je..

majlis berlangsung dengan gilang gemilangnya dan part paling bosan mestilah time ucapan orang size besar2.
abis je ucapan maka abislah makanan kami..time ni fikir nak buat ape lagi ha??kalau cabut senyap2 agak2 ada orang perasan tak??

tunggu punye tunggu persembahan..
tengah ngantuk2..tetibe....amik kau!!!
stacy muncul dengan seksinya depan mata ...
terus terbeliak mata budak2 kat situ...mana tak nye...duk bergoyang2 atas stage tu...nasib baik kau bukan islam stacy oi.

tahniah kat member aku 4 orang sebab dapat anugerah malam tu....congrets!!..tq sebab susah payah naik stage tolong amik hadiah untuk aku...

2 comments:

  1. best...lucu...menarik..i like i like...<3
    hehehe...;-)
    ~~MD~~

    ReplyDelete