Followers

Sunday, June 5, 2011

tunang pak cik ku,sebaya aku

assalamualaikum

ingat lagi x dengan cerita aku sebelum ni???---->(semoga cepat jumpa jodoh)
mestilah tak ingat kan,sebab korang x baca..macam aku x taw..ok fine,tak pe aku maafkan.


semalam berlangsung sudah majlis pertunangan pak cik aku dengan sorang awek..dan kalau sebelum ni agak kelu lidah aku nak bahasakan awek tu sebagai mak cik aku..sekarang,rase2 macam dah x tergeliat sangat lidah ni dari landasannya.
bukan awek ni ye..yang ni single lagi

mula2 masa kenal dulu mana lah x tergezut berok bila dapat taw bakal mak cik umor sebaya dengan aku.
22 tahun kot!..hingus sama2 mengalir lagi, tetiba aku nak kene paggil mak cik ape kes!

tapi tu dulu,jodoh kan Tuhan yang tentukan..x kisah la umor berapa..dah pak cik aku berkenan dengan pucuk muda nak buat macam mana..terima je la.

perkenalkan my future auntie..
terimalahhh!!!!!
AIN nama beliau..tapi aku kene panggil cik AIN la lepas ni
semalam kalau nak diikutkan patutnya start pukul 2.30,tapi memandangkan geng2 pihak lelaki ni belum puas tacap2 muka..alamat pukul 3.30 baru sampai..tambah2 pulak time tu hujan lebat..errkkkk!!!lambatnye!..sori noh..nanti nikah kami datang awal sikit.

1 perasaan yang muncul tatkala tengok orang bertunang ni kan..automatik rase nak bertunang jugak..
waduh2...rase bez je masa tolong2 angkat barang hantaran,masa buat2 tolong barang hantaran,masa tengok diorang sarung cincin..rase macam nak kebas je cincin tu pastu sarung kat tangan aku.Bila dah sarung kat tangan aku paham2 la.. Seminggu kemudian kompom2 jumpa cincin tu kat kedai pajak gadai punye la.

tanpa perasaan malu..2,3 kali jugak la aku keluar masuk bilik pengantin(aik,sejak bila diorang jadi pengantin?)

ok tanpa buang masa,memandangkan tangan aku x de feel nak type panjang2..jom layan gambar!!
ferrero wajib ada!

aku yang gubah ni..pewitt!!
ok fine...aku juz buat daun kaler hijau tu je..

ni dari pihak perempuan


macam biasa,bawak yg paling ringan je


masa untuk pulang!!!!!!




yang baju biru tu mak cik aku,tgh tu akak aku..
yg kaler merah mak ngah tu adik aku


5 comments:

  1. hai cik aqmam, baru jmpe blog cik nih.overall interesting.cume nk suggest kat cik supaya letak watermark kt your pictures. bkn ape tkut nti org salah guna pict u nanti.orgnye cantik menawan mesti rmai yg berminat ngn pict u..hehe..teruskan berblog.Naza..peace yo

    ReplyDelete
  2. lagi elok letak gambar separuh...zaman skang mcm2 org ble wat dgn gambar2 penuh...nak2 single shoot..

    ReplyDelete
  3. Salam c.akmam...awatlah pic I yg mcm tu U post huhu

    ReplyDelete
  4. Naza : yeahhh..thanks 4 de advice...dah start letak dah..kih3



    mohd Hisham: aiyak..takut pulop rase ni

    ReplyDelete
  5. Durrah: waalaikumsalam...kihkih..xde gmbr lain

    ReplyDelete