Followers

Sunday, January 15, 2012

Tamat sem 7

Alhamdulillah....

Sem 7 telah pun menutup tirainya. Kesimpulannya sem ni paling bez , paling meletop, paling hepy, paling bahagia!!

Banyak kot benda2 bez yang berlaku sem ni. Sem ni aku pergi macam2 tempat, jumpa macam2 orang, dapat pengalaman baru, dapat ramai kawan baru..Segala2nya lancar,alhamdulillah...Allah permudahkan segala2nya..

Bermula dari masalah datang sekelepuk masa awal2 sem, ni semua program punye pasal.Tapi dun weri, Allah selalu tolong...cuma kena selalu fikir..all is well.. all is well...all is well..everything will be ok..insyaAllah..that's the spirit!!! dan akhirnya dapat jugak aku jejakkan kaki di bumi Australia....fuuhhh..memang satu benda yang aku boleh senyum lebar sampai ke tulang belakang bila boleh pergi Aussie masa zaman belajar setelah penat tulang 4 keringat kami mengusahakannya dan tentulah dengan izin Allah.
haaaa..bila2 free aku nak pot pet pot pet pasal program a.k.a percutian aku ni la


sem ni jugak la kiteorang enjoy sakan buat program kat terengganu. Siap dapat family angkat lagi..erkk, ok fine..nama mak dengan ayah angkat aku pun aku dah lupa..adoi!
kat sini lan paling muda sebab dia sorang je sem 3.Yang lain semua dh kerepot.

sem ni jugak la lagi sekali aku terjebak dengan dunia intsructor aerobik..3 kali kot untuk sem ni!
erkk..semoga lepas2 ni aku dah tak terjebak lagi...semoga Allah tolong aku laksanakan niat ni..wuwu. Tiap kali aku nak berubah mesti ada yang menghalang...sob..sob..tak pe, tak pe..yang penting niat tu ada..kihkih
ok, aerodance actually
banyak lagi la..kalau nak cerita memang x cukup space. memang 3 ari 3 malam la aku kene menaip,aku tak pe la memang suka membebel.Takut orang yang nak baca je pening.

Tapi apa yang pasti,alhamdulillah.setakat ni kat mana je aku pergi. Kat mana je aku jejak biasannya aku akan rase yang bez je,hepy je memanjang. Semoga senyuman manis di wajah ku akan sentiasa terukir,ok fine sape rase nak muntah dipersilakan.

Aku dapat rumet yang sangat2 baik. Budak sem 5,errkkk!!..ok fine,lupa pulak beliau tu junior.Rugi aku x buli dia suruh basuh cadar katil aku 5jam sekali.Adoi!

Dan baru2 ni..aku agak terharu yang amat sekali bila sorang dari junior aku tiba2 muncul depan pintu bagi bungkusan berisi kotak yang berisi kek sambil wish birthday..aduh, kalau member2 tu biasa la kan.Tapi bila junior yang bagi,rase sebak pulak ..agagaga

Nampaknye lepas ni blog aku akan terpaksa selalu diupdate sebab kebarangkalian untuk bosan tu sangat tinggi!..exam dah abis, cuma tinggal waktu je nk fly ke kelantan for my friend's wedding.Ha,amik ko..member punya pasal sanggup delay masa balek rumah sendiri. Because of what??Cause i really luv my friends...lots of love.

Sekian

No comments:

Post a Comment